• آموزش رفع ارور های رایج در کانشکن ( اتصال به شبکه اختصاصی سازمان ثبت )

     

    عدم اتصال به شبکه خصوصی سازمان ثبت :

    شبکه اختصاصی سازمان ثبت،ممکن است هنگام اتصال با ارور ها و خطاهایی مواجه شویم که ما هر یک را بررسی کرده و راه حل مشکل را ذکر میکنیم :

    هر خطا دارای ارور خاص خود بوده که در عکس زیر شماره ارور با کادر قرمز مشخص می باشد .

     

     

    آموزش رفع ارور های رایج در کانشکن ( اتصال به شبکه اختصاصی سازمان ثبت )

     

     


     

     

    ارورهای 600-601-603-606-607-610-613-614-616-618-632-635-637-638-645 : سيستم شما قادر به باز کردن port بر روي windows نبوده و حتما نرم افزاری در سيستم اختلال ایجاد کرده ( خاموش کردن آنتی ویروس – خاموش کردن فایروال ) و یکبار ریست کردن ویندوز مشکل را حل می کند .

     

    تنظیمات فایروال در ویندوز 7 ( نحوه فعال و غیر فعال کردن فایروال در ویندوز 7 )

    تنظیمات فایروال در ویندوز 10 ( نحوه فعال و غیر فعال کردن فایروال در ویندوز 10 )

     


     

    ارور 619 : زمانی با این ارور مواحه می شویم که پروتکل pptp در شبکه مسدود بوده یا پینگ ( معیاری برای احتساب فاصله‌ی زمانی اتصال بین دو دستگاه در شبکه است. ) از حد استاندارد

    بالاتر رفته باشد .

    ممکن است با یکبار ریست کردن ویندوز مشکل را حل می کند .

    در صورت حل نشدن مشکل توضیحات ارور 720 رو مطالعه فرمایید .

     


     

    ارور 633 :این ارور مربوط به مشکل در داخل مودم بوده جهت رفع مشکل اگر با کابل به مودم متصل هستید کابل را جدا کرده و مودم را ریست کنید و مجددا مود را به کامپیوتر متصل کنید

    ( در صورت حل نشدن ویندوز را هم ریست کنید )

     


     

    ارور 691 : نام کاربری و رمز عبور را اشتباه وارد کردید در وارد کردن آن دقت کنید ، در صورتی که مشکل حل نشد احتمالا سامانه قطع بوده و مشکل از سازمان ثبت می باشد .

     


     

    ارور 711 : این ارور از طرف ویندوز بوده و برای رفع آن مراحل زیر را به صورت کامل انجام دهید.

    ابتدا پنجره Run ویندوز را اجرا کرده (از طریق نگه داشتن همزمان کلید های ویندوز و R روی کیبورد) 

    سپس داخل آن تایپ کنید : services.msc

    سپس در پنجره باز شده به ترتیب روی موارد زیر کلیک راست کرده و Propertise را انتخاب کنید.

    شما می بایست Startup Type تمامی موارد زیر را بر روی Manual گذاشته و سپس بر روی Start کلیک کنید.

    Secure Socket Tunneling Protocol Service

    Windows Event Log

    Telephony

    Plug and Play

    Windows Remote Management – WS-Management

    Remote Access Auto Connection Manager

    Remote Access Connection Manager

    در صورت حل نشدن مشکل توضیحات ارور 720 رو مطالعه فرمایید .

     


     

    ارور 720 و 721 ( رایج در ویندوز 10 ) : این خطا از طرف مشکلات ویندوز بوده و علت آن مسدود بودن پورت ها از جانب isp می باشد .

     

    راه حل اول : درصورتی که ریجن (Region/Country) ویندوز خود را تغییر داده اید آن را مجددا بر روی کشور ایران تنظیم کنید و رایانه را یکبار بارگذاری مجدد (Restart) نمایید.

     

    راه حل دوم : ابتدا از خاموش بودن کامل فایروال و آنتی ویروس رایانه خود اطمینان حاصل کرده و سپس مراحل زیر را انجام دهید.

    تنظیمات فایروال در ویندوز 7 ( نحوه فعال و غیر فعال کردن فایروال در ویندوز 7 )

    تنظیمات فایروال در ویندوز 10 ( نحوه فعال و غیر فعال کردن فایروال در ویندوز 10 )

     

    نرم افزار مناسب ویندوز خود دانلود کنید :

    ویندوز های 64 بیتی :       دانلود فایل 1                   –                     دانلود فایل 2

    ویندوز های 32 بیتی:        دانلود فایل 1                    –                    دانلود فایل 2

     

    فایل ها را متناسب با رایانه خود دانلود کرده و فایل 1 را اجرا کنید پس از اتمام سیستم خود رو ریست کرده و فایل 2 را اجرا کنید و همانند بار قبل پس از اتمام سیستم را ریست نمایید .

     

    چانچه مشکل هنوز حل نشده بود فایل زیر را دانلود و اجرا کنید و سیستم را ریست نمایید .

     دانلود

     


     

    ارور 807 – 806 : به دلیل در دسترس نبودن سازمان ثبت و قطع شدن از طرف سرور این ارور نمایش داده می شود .

    در صورتی که مطمئن شدید که سامانه در دسترس قرار دارد از خاموش بودن فایروال و آنتی ویروس اطمینان پیدا کرده و فایل زیر را دانلود کنید ، بعد از اجرا سیستم خود را یکبار ریست کنید .

    دانلود

     


     

    ارور 868 : اینترنت سیستم شما قطع بوده و یا حالت پایدار برای وصل شدن به سازمان ثبت را ندارد از طریق شرکت دریافت کننده اینترنت خود پیگیر باشید .

     


     

     

    گرداوری : تیم ثبت رایانه

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۴ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
    مکالمه را شروع کنید
    سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
    ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم