از ۹ صبح تا ۹ شب

آموزش رفع ارور های رایج در کانشکن ( اتصال به شبکه اختصاصی سازمان ثبت )

آموزش رفع ارور های رایج در کانشکن ( اتصال به شبکه اختصاصی سازمان ثبت )

 

عدم اتصال به شبکه خصوصی سازمان ثبت :

شبکه اختصاصی سازمان ثبت،ممکن است هنگام اتصال با ارور ها و خطاهایی مواجه شویم که ما هر یک را بررسی کرده و راه حل مشکل را ذکر میکنیم :

هر خطا دارای ارور خاص خود بوده که در عکس زیر شماره ارور با کادر قرمز مشخص می باشد .

 

 

آموزش رفع ارور های رایج در کانشکن ( اتصال به شبکه اختصاصی سازمان ثبت )

 

 


 

 

ارورهای 600-601-603-606-607-610-613-614-616-618-632-635-637-638-645 : سيستم شما قادر به باز کردن port بر روي windows نبوده و حتما نرم افزاری در سيستم اختلال ایجاد کرده ( خاموش کردن آنتی ویروس – خاموش کردن فایروال ) و یکبار ریست کردن ویندوز مشکل را حل می کند .

 

تنظیمات فایروال در ویندوز 7 ( نحوه فعال و غیر فعال کردن فایروال در ویندوز 7 )

تنظیمات فایروال در ویندوز 10 ( نحوه فعال و غیر فعال کردن فایروال در ویندوز 10 )

 


 

ارور 619 : زمانی با این ارور مواحه می شویم که پروتکل pptp در شبکه مسدود بوده یا پینگ ( معیاری برای احتساب فاصله‌ی زمانی اتصال بین دو دستگاه در شبکه است. ) از حد استاندارد

بالاتر رفته باشد .

ممکن است با یکبار ریست کردن ویندوز مشکل را حل می کند .

در صورت حل نشدن مشکل توضیحات ارور 720 رو مطالعه فرمایید .

 


 

ارور 633 :این ارور مربوط به مشکل در داخل مودم بوده جهت رفع مشکل اگر با کابل به مودم متصل هستید کابل را جدا کرده و مودم را ریست کنید و مجددا مود را به کامپیوتر متصل کنید

( در صورت حل نشدن ویندوز را هم ریست کنید )

 


 

ارور 691 : نام کاربری و رمز عبور را اشتباه وارد کردید در وارد کردن آن دقت کنید ، در صورتی که مشکل حل نشد احتمالا سامانه قطع بوده و مشکل از سازمان ثبت می باشد .

 


 

ارور 711 : این ارور از طرف ویندوز بوده و برای رفع آن مراحل زیر را به صورت کامل انجام دهید.

ابتدا پنجره Run ویندوز را اجرا کرده (از طریق نگه داشتن همزمان کلید های ویندوز و R روی کیبورد) 

سپس داخل آن تایپ کنید : services.msc

سپس در پنجره باز شده به ترتیب روی موارد زیر کلیک راست کرده و Propertise را انتخاب کنید.

شما می بایست Startup Type تمامی موارد زیر را بر روی Manual گذاشته و سپس بر روی Start کلیک کنید.

Secure Socket Tunneling Protocol Service

Windows Event Log

Telephony

Plug and Play

Windows Remote Management – WS-Management

Remote Access Auto Connection Manager

Remote Access Connection Manager

در صورت حل نشدن مشکل توضیحات ارور 720 رو مطالعه فرمایید .

 


 

ارور 720 و 721 ( رایج در ویندوز 10 ) : این خطا از طرف مشکلات ویندوز بوده و علت آن مسدود بودن پورت ها از جانب isp می باشد .

 

راه حل اول : درصورتی که ریجن (Region/Country) ویندوز خود را تغییر داده اید آن را مجددا بر روی کشور ایران تنظیم کنید و رایانه را یکبار بارگذاری مجدد (Restart) نمایید.

 

راه حل دوم : ابتدا از خاموش بودن کامل فایروال و آنتی ویروس رایانه خود اطمینان حاصل کرده و سپس مراحل زیر را انجام دهید.

تنظیمات فایروال در ویندوز 7 ( نحوه فعال و غیر فعال کردن فایروال در ویندوز 7 )

تنظیمات فایروال در ویندوز 10 ( نحوه فعال و غیر فعال کردن فایروال در ویندوز 10 )

 

نرم افزار مناسب ویندوز خود دانلود کنید :

ویندوز های 64 بیتی :       دانلود فایل 1                   –                     دانلود فایل 2

ویندوز های 32 بیتی:        دانلود فایل 1                    –                    دانلود فایل 2

 

فایل ها را متناسب با رایانه خود دانلود کرده و فایل 1 را اجرا کنید پس از اتمام سیستم خود رو ریست کرده و فایل 2 را اجرا کنید و همانند بار قبل پس از اتمام سیستم را ریست نمایید .

 

چانچه مشکل هنوز حل نشده بود فایل زیر را دانلود و اجرا کنید و سیستم را ریست نمایید .

 دانلود

 


 

ارور 807 – 806 : به دلیل در دسترس نبودن سازمان ثبت و قطع شدن از طرف سرور این ارور نمایش داده می شود .

در صورتی که مطمئن شدید که سامانه در دسترس قرار دارد از خاموش بودن فایروال و آنتی ویروس اطمینان پیدا کرده و فایل زیر را دانلود کنید ، بعد از اجرا سیستم خود را یکبار ریست کنید .

دانلود

 


 

ارور 868 : اینترنت سیستم شما قطع بوده و یا حالت پایدار برای وصل شدن به سازمان ثبت را ندارد از طریق شرکت دریافت کننده اینترنت خود پیگیر باشید .

 


 

 

گرداوری : تیم ثبت رایانه