برو به پیشخوان > نمایش > فهرست ها و یک فهرست برای وبلاگ ایجاد نمایید

مجموعه سوالات و پاسخنامه آزمون‌های وکالت سال‌های ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۸

مجموعه سوالات و پاسخنامه آزمون‌های وکالت سال‌های ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۸

مجموعه سوالات و پاسخنامه آزمون‌های وکالت سال‌های ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۸

 

نمونه سوالات آزمون وکالت را که بین سال های ۸۷ تا ۹۸ در آزمون های وکالت برگزار گردید را امروز برای شما  جهت دانلود رایگان قرار داده ایم .

آزمون وکالت همواره جزو سخت ترین و پرفشارترین آزمون های کشور بوده به طوری که فارغ التحصیلان رشته حقوق از همان آغاز مقطع لیسانس نگرانی و دغدغه بالایی جهت قبولی در این آزمون داشته که پس از اتمام دوره لیسانس این نگرانی به اوج خود می رسد.

امروز و در این مطلب مهم برای شما وکلای آینده کشور نمونه سوالات آزمون وکالت را جهت دانلود آماده نموده ایم.

که این نمونه سوالات در بین سال های ۸۷ الی ۹8 در کشور برگزار شده اند.

آزمون وکالت :

آزمون وکالت هر ساله در کشور برگزار می گردد و طی آن تعدادی از افراد که در این آزمون پذیرفته میشوند میتوانند طبق شرایط خاص با دریافت پروانه وکالت به تاسیس دفتر مبادرت نموده و به شغل وکالت مشغول شوند.

در این میان افراد متقاضی شرکت در این آزمون همواره در جستجوی نمونه سوالات آزمون وکالت بوده و در تلاشند تا با بالا بردن دانش علمی خود در این آزمون پذیرفته گردند تا زحمت سال ها تحصیلشان به ثمر بنشیند.

نمونه سوالات آزمون وکالت ای سوال شامل کلیه نمونه سوالات و دفترچه های موجود در کشور می باشد که از سال ۸۷ تا امروز در کشور برگزار گردیده است لذا با دانلود و دریافت این مجموعه شما متقاضی گرامی هیچ نمونه سوالی را از دست نخواهی داد.

این مجموعه منحصربه فرد به همراه پاسخ نامه بوده و در تهیه آن سعی شده تا با کیفیت ترین و کامل ترین موارد گردآوری شود که امیدواریم بتواند به نیاز شما آید و با مطالعه آن در آزمون وکالت امسال پذیرفته گردید

توجه داشته باشید کلید سوالات هریک از این آزمون ها، در انتهای فایل مربوطه ارائه شده است. همچنین به محض انتشار نمونه سوالات مربوط به سال 99، به مجوعه اضافه خواهد شد .

 

با توجه به تعویق این آزمون در سال 99، در حال حاضر نمونه سوالات آن منتشر نشده است.

 

دانلود فایل

 

گرداوری : ثبت رایانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *