تسریع و تسهیل امور در دفتر اسناد رسمی(دفترخانه) و یا دفاتر ازدواج و طلاق با نرمافزار جامع اشتراکگذاری دستگاهها
اشتراک گذاری توکن، خسته از جابهجایی مداوم توکن و اسکنر؟ با استفاده از این نرم افزار دفاتر اسناد رسمی این امکان را خواهند داشت که تمامی توکن ها و اسکنر های اثر انگشت را به اشترک گذاشته و به راحتی از آن استفاده کنند. این نرمافزار با افزایش سرعت و دقت کار، به شما کمک میکند تا زمان و هزینههای خود را کاهش دهید و رضایت مشتریان را افزایش دهید.
نرم افزار اشتراک گذاری توکن ( سر دفتر و دفتریار ) و اثر انگشت دفترخانه بر روی شبکه
با استفاده از نرم افزار شما می توانید یک درایو USB خارجی را روی یک شبکه به اشتراک بگذارید. اسکنر اثر انگشت، توکن سردفتر و بسیاری دیگر از ابزارها قابلیت به اشتراک گذاری را ندارند، هم اکنون شما با استفاده از USB over Network می توانید USB و دیگر دستگاه هایی که قابلیت به اشتراک گذاری ندارند را روی یک شبکه به راحتی به اشتراک بگذارید.
قابلیت های اشتراک گذاری توکن :
با استفاده از این نرم افزار شما می توانید یک درایو USB خارجی یرا روی یک شبکه به اشتراک بگذارید. دستگاه ها، اسکنرها، دوربین ها، کارت خوان ها، اسکنرهای بارکد، PDA ها، USB ها و بسیاری دیگر از ابزارها قابلیت به اشتراک گذاری را ندارند، هم اکنون شما با استفاده از USB over Network می توانید USB و دیگر دستگاه هایی که قابلیت به اشتراک گذاری ندارند را روی یک شبکه به راحتی به اشتراک بگذارید.
چرا باید از این نرمافزار استفاده کنید؟
- صرفه جویی در وقت: دیگر نیازی به جابجایی توکن بین سیستمها نیست.
- افزایش بهرهوری: با دسترسی همزمان چند کاربر به یک توکن، سرعت انجام کارها چند برابر میشود.
- سهولت استفاده: رابط کاربری ساده و روان، استفاده از نرمافزار را برای همه آسان کرده است.
چگونه کار میکند؟
با استفاده از این نرمافزار، شما میتوانید هر دستگاه USB مانند توکن، اسکنر اثر انگشت و… را به شبکه اضافه کرده و از هر سیستم متصل به شبکه به آن دسترسی داشته باشید.
توجه: این نرمافزار به ویژه برای دفاتر اسناد رسمی (دفترخانه ) و دفاتر ازدواج و طلاق، به سردفتران و دفتریاران کمک میکند تا با سرعت و دقت بیشتری به امور مراجعین رسیدگی کنند.
همین حالا نرمافزار اشتراکگذاری توکن را دانلود کرده و از مزایای آن بهرهمند شوید.
تیم ثبت رایانه، همواره در تلاش است تا با ارائه راهکارهای نوین، به بهبود عملکرد دفاتر اسناد رسمی کمک کند.
راهنمای نصب:
1- نسخه موردنظر خود را بصورت Trial نصب کنید
2- نرم افزار را اجرا نکنید و چنانچه در حالت اجرا قرار دارد آن را بطور کامل ببندید.
3- مطمئن شوید که برنامه در System tray در حالت اجرا قرار ندارد.
4- از طریق برنامه Task Manager —> Services بررسی کنید که ftusbsrv.exe در حالت Stop باشد.
5- با توجه به سیستم عامل خود (32بیتی/64بیتی) محتویات مناسب را از پوشه Crack در مسیر C:\Windows\System32 کپی و جایگزین کنید.
6- از طریق برنامه Task Manager —> Services سرویس ftusbsrv.exe را Start کنید.
7- نرم افزار را اجرا کنید و با استفاده از شماره سریال موجود در فایل Serial.txt آن را رجیستر کنید.
8- نرم افزار را اجرا کنید.
عرض سلام و ادب لطفاً آموزش رو هم بگذررید